Pan Badminton DGI - Zone 3 - Uge 48
Zone 3 = 3 baner længst til højre
Niveau: C&D

1 træningspas per medlem per uge*. Medlemmer, der tager flere træningspas ad gangen, bliver slettet fra de ekstra træninger.
*Klokken 12 på dagen for træning er alle resterende pladser til aftenens træning åbne for alle medlemmer, også dem, der allerede har haft et træningspas i indeværende uge.

Der skal bæres mundbind i alle haller, undtagen når man sidder ned eller dyrker idræt.

Max 10 personer til træning i hver zone. Hjælp hinanden med at overholde dette.

Ankom ikke før lige op til træningstiden.

Sørg for at hold afstand og god håndhygiejne.

Ingen kropskontakt.

Når du er logget ind, kan du under Tilmeldte klikke på øjet og se, hvem der er meldt til træningspasset.

Zone 3 - 3 courts furthest to the right
Level: C&D

1 training slot per member per week*. Members who grab more than one slot at a time, will be removed from additional slots.
At 12 on the day of training, all remaining spots for that evening will be open to all members, including those who have already had a training slot in the same week.

Facemasks must be worn in all sports venues except when sitting down or engaging in sports.

10 people max in each zone. Please help each other enforce this rule.
Do not arrive until immediately before your training slot begins.

Keep your distance and sanitize your hands often.

No physical contact.

Once you are logged in, you can click the eye under Tilmeldte to see who has signed up for the training slot.
25.11.2020
25.11.2020 kl. 20.00 - 25.11.2020 kl. 23.00
DGI Byen
0,00 kr.