Pan Idræts Julefrokost 2019

Årets traditionsrige julefrokost i Pan Idræt står for døren.

Og igen i år planlægger vi en fantastisk aften med lækker mad, sjov underholdning og fest sammen med dine venner i Pan Idræt.

Kvitteringen du modtager, på e-mail, er din adgangsbillet. Du skal ved tilmelding vælge, hvilken menu du ønsker: traditionel, vegetarisk eller vegansk.

Klubbens julefrokost er resultatet af en stor frivillig indsats - sidste år var 140 forskellige festdeltagere frivillige i et eller andet omfang. Når du køber din adgangsbillet kan du angive, om du har lyst til at lægge en frivillig indsats. Det kan være hjælp til at pynte op, tage en dørvagt eller hjælpe med at rydde pynt af efter festen. Skriv gerne i kommentarfeltet hvis du ønsker at deltage i oppyntningen.

Vi håber, at så mange som muligt vil lægge en frivillig indsats, så hele arrangementet ikke hviler på få hænder. Vi vil forsøge at tage højde for alle ønsker, men håber også på forståelse for, at det kan blive nødvendigt at flytte lidt rundt, så alle opgaver bliver løst.

Adgangsbilletten refunderes ikke efter køb.

Klik her for at tilmelde dig facebookeventet for at få de seneste opdateringer om festen.

Vi ses til vores allesammens julefrokost.

13.11.2019
16.11.2019 kl. 17.00 - 17.11.2019 kl. 05.00
Pejsesalen, KB Hallen (Indgang fra Højre side ved Tennisbanerne)
325,00 kr.