Klubmodul henter siden
Pan Idræts Julefrokost 2018
Tilmeldingsfrist er overskredet
Årets traditionsrige julefrokost i Pan Idræt står for døren.

Og igen i år planlægger vi en fantastisk aften med lækker mad, gode barpriser, pakkelege og sjov underholdning i verdensklasse når festen rykker nedenunder og fortsætter langt ud på natten!

Kvitteringen du modtager, på e-mail, er din adgangsbillet. Du skal ved tilmelding vælge, hvilken menu du ønsker: traditionel, vegetarisk eller vegansk.

Klubbens julefrokost er resultatet af en stor frivillig indsats - sidste år var 140 forskellige festdeltagere frivillige i et eller andet omfang. Når du køber din adgangsbillet kan du angive, om du har lyst til at lægge en frivillig indsats. Det kan være hjælp til at pynte op, hjælpe med at rydde af, en garderobetjans eller tage en barvagt eller to. I kommentarfeltet kan du fx angive, hvem du gerne vil tage et par barvagter med.

Vi håber, at så mange som muligt vil lægge en frivillig indsats, så hele arrangementet ikke hviler på få hænder. Vi vil forsøge at tage højde for alle ønsker, men håber også på forståelse for, at det kan blive nødvendigt at flytte lidt rundt, så alle opgaver bliver løst.

Adgangsbilletten refunderes ikke efter køb.

Klik her for at tilmelde dig facebookeventet for at få de seneste opdateringer om festen.

Vi ses til vores allesammens julefrokost.
Tilmeldte
182 /192