Klubmodul henter siden
Pan Idræt ambassadør på Pride Square 2016
Tilmeldingsfrist er overskredet
Tilmelding som Pan Idræt ambassadør på Pride Square 2016

En af de mest effektive måder at få nye klubkammerater er den direkte kontakt til mennesker - det viser alle vores undersøgelser blandt Pan Idræts medlemmer. Den mest direkte og effektive kontakt er interesserede personer, der opsøger Pan Idræt på Pride Sq.

Pan Idræt er derfor massivt tilstede i år - både med aktiviteter og med et telt.

Teltet skal bemandes med os i Pan Idræt - vi er selv de bedste ambassadøre for vores klub.

Du kan her melde dig til, at tage en tørn med at fremhæve klubben overfor potentielt nye holdkammerater.

Vælg dag og tidspunkt herunder. Du kommer på et kort kursus forinden, så du bliver klædt på til opgaven.
Tilmeldte
10 /100
Tilmeldingsfrist
19.08.2016